fuck sjuka ;<

Dålig uppdatering igår & idag, jag vet.. Men vaknade kvart i 9 av att mamma ringde å sa att jag hade fått tid på vårdcentralen kring  10 så steg upp då och kokade mig te och bara chillade tills mamma kom å hämta mig, hos läkaren visade det sig att jag har halsfluss för andra gången iår, lagomt less.. Och så har jag kring 40 graders feber på det också,  är det någonting jag hatar är det att ha rejält ont i halsen vilket jag har jämt å ständigt pga att jag har världens jävla missbildade halsmandlar haha.. Så kanske ska operera bort dom om jag får halsfluss igen det här året!

Mycket intressant att veta, har alltså inte gjort någonting mer vettigt än att sett film och sovit idag.. Men rör jag mig lite gör det ont i hela kroppen, snacka om att jag är sjuk alltså haha..  Men så ni vet så kommer min uppdatering vara lite låg tills jag mår bra och har ork till att blogga.. Orkar inte heller sitta å klaga ut allt uti min sjuka åt er heller, vi hörs! Ska se film och somna åt den, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0