Fredag!

Godmorgon! Sitter och äter frukost och tar det allmänt lugnt, nu när jag har stigit upp & fixat mig säger pappa att han kan skjutsa mig till skolan.. VÄÄÄRT, hade kunnat sova just nu!:(  Men sak samma, har tid till å äta frukost, fixa mig bättre och ta det lugnt och inte stressa ihjäl mig!  Nu ska jag gå och hoppa på linn så hon vaknar och är social med mig, dock är nog risken rätt liten att hon stiger upp om jag nu inte sliter upp henne.. Ohom,

För den delen har jag sovit inte ens 1 timma inatt, har haft marddrömmar om the grudge direkt då jag har hållt på somna till så har hon kommit upp i mina ögon, så halv 4 imorse slog jag igång sex and the city 2 och såg den en timma sen decka jag å vakna av alarmet halv 6... weho! Det enda bra är att jag är nästintill rik nu & att det är fredag. OCH DE ÄR OTROLIGT, linn steg upp just utan att jag väckte henne..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0