:((( förstört håår

Jag har förstört mitt hår..

Jag gråter snart, seriöst.. Borde inte blonderat det 2 dagar i rak, mitt hår hade just börjat må bra och börjat växa å blivit fint utan löshår så ska jag förstöra det, nu har jag någon slags jävilgt ful brunfärg i håret dock vet jag inte hur det ser ut torrt och jag ska inte föna det eller platta det föräns imorgon, tar jag å drar i håret så går småa hårstrån av :((  Ska beställa klipptid imorgon, kommer börja gråta.. VARFÖR STANNADE JAG INTE SOM SVARTHÅRIG?!!?!  Idiot evve, dum jävel...

Nä jag tar fan fram rakaparaten nu, hej jag ska börja använda peruk.


tack för tiden mitt underbara svarta hår, vi syns till hösten igen jag lovar♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0