för bra för att vara sann

Vet inte vad jag ska göra, pappa och jag gjorde en deal imorse att om jag får några hundra så ska jag vara hemma ikväll och ta det "lugnt" som att jag inte gör de då jag är i kalix?!!! Jag som alltid är lugn..   Ne iallafall, nu försöker linn med att få mig till kalix och hon kommer mest troligt lyckats men ska försöka intala mig själv att vara hemma för jag har feber, den kommer å går hela tiden, fett less :(

Är inte glad, inte ens för att det är fredag.. Slutade halv 1 idag, de var väl bästa på dagen då for jag med amanda till stan å fixa lösögonfransar + fra mat på det! Sen till willys och hjälpa mami och packa mat osv, sen hem till töre.. Decka på soffan några timmar.. Äta middag & nu sitter jag här! Nu ska jag göra det här beslutet  Töre eller Kalix.. HMMM

någon randombild jag hittade helt randomt, coolt va? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0