eurovision song contest

For aldrig på cruisingen ikväll, orkade inte fara så stannade hemma med familjen och sett på eurovision song contest och ätit räkmackor och så vidare :)  Känns inte som att jag missat någonting stort, tar tror att det var mer värt att vara i piteå förra helgen än att åka runt i runt i stan en hel kväll som man annars gör var å varannan dag? haha.. Ahja, har ju fått mig bestält nytt löshår och en skolavslutningsklänning iallafall, så nu kommer jag sova gott!

Känner mig helt slut redan nu, direkt detta är klart ska jag gå och nana i min renbäddade säng, med ny rakade ben, helt ordentligt städat rum till & med taket har städats haha.. Så söt mamma jag har som gör allt åt mig!=) Vi lär säkert höras någonting mer senare, om inte.. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0