Du kan få bli min idiot.

Godmorgon retards!  Har dock varit vaken ända sen 10 imorse eftersom att jag gick å la mig kring halv 11 och sen vaknade jag halv 4 imorse av att det ringde på mobilen.. Fan vad irriterad jag blir på alla fyllon som alltid ska ringa mig just då jag ligger och sover som godast, som tur är kunde jag somna om direkt..

Så fick mig iallafall nästintill 12 timmars sömn + att jag tog en powernap mellan 1-2 tiden idag, haha ;)  Nu har nyss plattat håret och hittar inte mitt smink så jag orkar inte sminka mig idag.. Bella, Johan & Willy ska komma hit på middag och fira morsdag idag istället för imorgon eftersom att mamma jobbar hela dagen imorgon så har varit med mamma till kyrkogården och häft nå blommor på farmors grav and so on!:) 

Ahja, ska väl se om det är något vettigt program på tven eller nöta lite glee och ladda ner lite mera avsnitt av dom.. Glee är min nya drog efter att jag har sett alla avsnitt av dh och oc dubbla gånger under tiden jag var sjuk, no life haha! Jaja, vi hörs något senare lär inte ha någonting att göra än att färga håret om jag inte helt plötsligt far iväg till lule helt random't och far på cruising..

Några månaders gamla bild, jag är snygg i mina glasögon.. I know ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0