brist på rubrikerr

ÅHÅHHHÅHÅ, hatar mig själv skrev ett långt intressant inlägg.. Okej det kanske inte var så jävla intressant igentligen men vi kan ju låtsas =)   Har iallafall inte gjort någonting alls idag, bara sovit.. Började spy efter att jag hade ätit lunch O.o typ magsjuka? eller så är det för att jag har så hög feber..  Men nu mår jag bättre iallafall och min besta papi har kommit hem från abisko nu igen, så han ska snart å handla korv i båge åt mig.. Fett gott, mådde så dåligt i eftermiddags så jag tackade nej till en flottig hamburgare, strips & smältost.. Så då är det någonting fel på mig kan jag intyga!

Ahja, ska se på tv med mamma nu och vänta på att pappa ska duscha klart så jag får min korv snart.. Btw så avslutas frågestunden imorgon och jag svarar på era frågor då, jag menar.. Lär ju inte ha något bättre för mig en fredag då alla jag känner är å häver i sig alkohol.. Första helgen hemma blir det för min del, vilket jag inte minns när det hände senast!;o  Ne, vi hörs senare eller imorgon säger vi väl!

Jag & Amando, bild från i fredagsnatt.. Ser riktigt jävla risig ut xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0