blogg.se lagg

Förlåt för att jag bara har bloggat ett staka inlägg sen i lördags men då jag bloggade igår kom ingenting upp så jag publicerade om inlägget uti lördagskvällen så ni har något att läsa iallafall! Men nu har vi måndag här igen, känns helt okej bara att jag är så sjukt trött och kom just ut ur duschen.  Är äckligt mätt & just nu vill jag bara spy av pizza, jag amanda josse och emelie åt först pizza på trocca idag, sen åt jag pizza här ifrån pizzerian i töre så nu vill jag bara spy,

Feting tjock jag är, och har jätte ont i magen ;< stackars den.. Aja, sitter nu och kollar på hockey med mammaa, ska sitta här och loda och försöka hålla ögonen öppna till big brother.. Dock tror jag inte det kommer gå så jävla bra, iaf imorgon är det tisdag jag har sovmorgon till klockan tio över 9 och sen slutar jag tio över 1.. SKÖÖÖÖNT!

Bjuder på lite bilder från pite, dock bara bilder på dit vägen.. haha!
Bilderna är amandas =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0