blä

Tjenis.. Sitter på engelskan och ser någon skit film som oskar hade och jag som har 1000 bra filmer så blir det endå oskars fula gamla äckliga engelska horfilm.. HAH, fett sur är jag iallafall.. Har nyss klämt i mig en varm macka, har ju haft sovmorgon till 10 över nio men blev ingen sovmorgon för mig inte eftersom att jag inte tar mig till kalix kring 9..

Är sick't trött och känns som att jag är döende, har inte kunnat sova på en vecka snart.. Fett lesssss  dööööö, jag vill just nu bara sova men det går inte. Livet suger, skolan suger, jag skjuter mig.. Nej jag bara skoja, har en lektion kvar efter den här och den börjar kvart över 12 tror jag, härligt. Ska se den här skitfilmen nu, puss


Brinn skola, BRINN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0