bjuder på cigg igen, men nu som fienden.

Hallå! Jag lever ;) Har just färgat bellas hår och nu sitter vi och kikar på löshår och så sitter vi å pratar hur vi ska mixtra med mitt hår då jag har beställt och fått löshåret! :) Ska strax hoppa in i duschen och sedan fixa mig, tror jag far till kalix ikväll, det är ju cruising och nattar över emelie'h!

Var en helt okej kväll igår, bara att polisen kom och förstörde en hel del, tog endels drickor and so on! Men det strunta jag i och fortsatte ha trevligt, jag och sofie sov hos emelie'h! Vaknade kring 8 av att jag mådde illa efter 2 sekunder la jag en fet god pizza på emelies golv och i mina händer, täcket and so on.. Sen har jag spytt hela dagen tills 12 tiden haha,  sen var vi ute och solade åt popcorn och chillade järnet! Sen gick jag å sofie till stan och åkte hem med bussen, så nu är jag hemma..  Ska kolla vad mamma gör med mitt rum.. Hon storstädar mitt rum, möblerar om and so on! Blir sikkert nice, har aldrig möblerat om i det sen jag flytta hit haha.. Jaja, ska checka hur  bellas hår ser ut + mitt rum, sen hoppa in i duschen, vi hörs sen :)

bilder från igår kommer senare då någon med kamera lägger ut dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0