Åh, helg efter imorn!!

Det typ åskar ute, jag har just duschat och sitter och kollar på provbladet och vill gråta för det känns dö jobbigt och läsa igenom det en gång, nog för att det bara är 10 rader jag behöver plugga på.. Fick 2 poäng fel för att få G så behöver bara ha rätt på 2 frågor till, dock kommer jag väl få hjärnsläpp och inte ens få hälften rätt bara för att prov alltid går åt helvete för mig, hur mycke jag än pluggar..

Skit samma, ska väl läsa igenom det där jävla provet någon gång då.. Sen invänta att mitt älskade dh ska börja, imorgon är det skola som vanligt och jag slutar tio i 2 men ska på återläsningen såå kommer nog hem med senare bussen.. Whiho, fan vad kul! Men efter imorgon har vi ledigt tills på tisdag, äckligt skönt det med!

snart slipper jag detta helvete i drygt 10 veckor, underbart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0