1årskalas

Blev väckt kvart över ett idag och blev bedd att stiga upp och fixa mig för kvart över två skulle vi iväg mot jämtön på 1 års kalas!  De är så att min systers barn (willy) fyllde år förra veckan men han var sjuk då så vi fira honom idag istället! Det var sjukt mycket folk där så min hjärna är nu sönder surrad, så har tryckt i mig thaimat lite granna och nu ska jag ta en powernap.. Sen ska jag duscha mig och ett clips jag hade i håret i fredags som stinker grillrök som fan, kan ju inte gå runt å lukta grillrök imorgon på skolan precis..

Ahja, ska väl sova nu, värker i heela kroppen för att jag är så trött, nog för att jag har sovit 13,5 timmar inatt.. Uppdaterar helt enkelt mera senare!

willyy! rätt gammal bild då, men den får duga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0