you're loveable but just trouble.

ligger i soffan å ser på då linn å matte spelar gh å väntar på att få spela efter att dom har spelat klart låten, skulle först till kalix ikväll och grilla.. men jag vet inte, vädret är ju inte så jävla fint just nu har varit sol hela dagen å nu är det snöstorm typ ;s fient, och så lär bussen bara därför vara 100 år sen och så, så jag kör på en hemma kväll om jag inte ber någon komma hit då!

ahja, nu ska jag spela lite gh med dessa.. å kanske ta mig en powernap, sen ska jag orka platta mitt hår så fort det har självtorkat oså! NÄ nu ska jag skratta lite åt bella när hon spelar gh haha :)

mogolid skitful bild, men orkar inte använda en å samma heeela tin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0