You can say that you're sorry, but I don't believe you baby.

blev aldrig att vi fotade nå bilder igår, haha.. när vi väl hade fixat oss färdiga så la vi oss i sängen å såg jurassic park å somnade nästan direkt, haha... så typiskt,  nu ligger jag i min säng å myser med wilma som släpper hår som en jag vet inte vad..  mamma å allt folk är utomhus, jag ligger inomhus med huvudvärk å trötthet.. ;<

ska nog gå å tvätta bort gårdagens smink, duscha kroppen fort å sen gå ut å sätta mig i solen.. OM jag orkar dvs, kanske istället ligger här å lodar å tar mig en powernap i någon timma så ska jag ladda ner nån film å se på.. har endå ingenting att göra ute, borde följt med bella å sarah på en promenad, men de är jag väl för lat för också...  lite små hemskt över hur kasst lovet har varit.. whatever, allt kan inte gå enligt planerna.. vi har överlevt tråkigare lov då vi var yngre t.e.x, bara å le å invänta roligare tider, nu ska ja hämta chips å se film

HEJrå

ge mig fan sommar, ge mig tillbaka hela 2010 helst nyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0