well, well..

e rätt tjurig just nu, började igår och nu har min surighet slagit ut så nu är jag otrevlig mot alla!:)  har sett på wild child, så ska vi sen lägga oss å sova, så går jag å borstar tänderna tror ni inte mitt sovsällskap har somnat?!!  ALLTID då jag sover med en pojke/flicka har dom deckat innan jag kommit från toan..... så vaknar som istället förefan å väcker en då Å då duger man å ha kul med å vara social med. men inte nu då jag bhr nån å tidsfördriva tiden med.. ;<

så ska putta ner den från sängen nu å lägga mig över heeeeela sängen å se på peter pan bara för att jag redan är på dåligt humör kan jag skylla på det.. säger bara en sak, jag hatar svartsjuka, eller jag hatar mest av allt är att JAG helt plötsligt har blivit äckligt lätt svartsjuk å är de nu jämt å ständigt, vad ska de här betyda!?!?!  illa.. åh, sägs att svartsjuka är ett bevis på att man inte vill förlora nån? eller hur fan de nu var, äh nå svammel iallafall .

nu ska ja se peter pan, sen sova..
började ju inte förän 12-13 imorgon så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0