weho, lov nu då

sitter hemma, kom hem från kalix för något tag sen.. ska nu ta en powernap å sen duscha å fixa mig å kolla vad som händer ikväll, kanske bara stannar hemma eftersom att jag inte har något hämtning + att vi har folk som ska hit på middag osvosv, och så verkar allt hända imorgon endå! känns surt, men ringer väl min söta å tvingar hit den heheee.. om nu ingen ska mot töre ikväll?! eller mer mot natten?

whatEvAHH, har varit en bra dag på skolan idag.. böörjade morgonen med matte prov, vilket kändes att de gick rätt så bra.. sen hade jag so-läxförhör/prov.. det gick också bra även fast jag inte ens har läst igenom det en gång, sen hade jag idrott, lunsch å sen engelska där vi såg klart en film vi har hållt på att se på.. OCH NU HAR JAG SPORTLOV!! wiho, känns igentligen som vilket fredag som helst, så aa..  jaja, ska ta min efterlängtade powernap, känns fel att inte ha nå dh att kolla innan man somnar in ;( sånt e livet...

börjar överdosera med gamla bilder här nu?.. har bara tomt på nya haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0