varför kämpar du på & vill va med mig?

godmorgon, ligger i sängen just efter att jag har fixat mig lite.. steg upp kring 12-1 tiden idag så har inte hunnit med så mycke mer än att vara ute en sväng, duschat, ätit frukost, sminkat mig & plattat håret! ska nog till kalix senare och grilla med några, eftersom att det inte blev nå av det igår för att de blev snöstorm? knas.. men iallafalll,

ligger å nöter gamla oc avsnitt nu när min mac har buggat ihop så de tar 100 år att ladda ner en säsong av dh? har hålllt på stoppa, å startat i flera dagar endast för att mitt internet blir bajs segt då jag laddar ner serier så nu har det stannat helt å hållet på 16% så skiter fan i det å börjar nöta mitt älskade oc igen!  vi hörs sen, ska gossas med mig själv nu ett tag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0