värdelös söndag? aa allt är som vanligt då.



idag är det som sagt söndag, så de förklarar hur segt dagen har gått.. det enda jag har gjort är att ligga å dega i sängen, duschat snabbt, färgat bellas hår, ätit middag + efterrätt, varit ut å gått med wilma å linn en sväng om.. och aa inte mer än så har jag gjort idag typ, nu ser jag på tve med några peepz.. ska kolla på lite kläder, försöka hitta en bikini jag kan klicka hem,  för snart helt plötsligt är det sommar igen..  för tiden går ju sjukt fort, tänk att de nu redan är vår så?

ahja, ska ta det lugnt å invänta att solsidan ska börja.. sen ska jag duscha igen som tidsfördriv, och invänta måndag med en hel vecka skola sen hela nästa vecka har jag prao vilket betyder sovmorgon var å varannan dag + att jag är ledig på fredagen, sköntskönt!  vi hörs senare, hejdå mina 18950 fans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0