vädret ÄR finT!

sitter hemma i @töre med emelie nu, v i har suttit ute på altan och chillat, käkat kakor, billys, druckit juice å rökt! så jävla skönt nu när man kan sitta ute utan att behöva klä sig flera lager för att inte frysa, nu kom vi just in.. ska snart tvinga emelie ut på en rok! annars går jag ensam..  nu iallafall sitter vi inne i huset igen, blev inte att vara ute i längre än en timma.. skönt var de iallafall!

nu ska jag gå å proppa in nå disk i diskmaskinen så min mamma blir glad över mig, att häva in hela 2 tallrikar är tungt arbete så bäst jag börjar nu haha, sen ska jag hitta några nya "dagar" så jag har något att göra varje dag på bloggen för dom dagarna jag har haft tidigare tog ju slut igår!

soool <3 hhihi.. kass bild, tog den med min dåliga webb på datorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0