trööött.

heelu, är hemma från praoen nu, eller har varit det i en & en halv timma.. nu har jag ont i skallen som fan å är trött, på praoen fick jag göra typ 48 våfflor haha? sen åt småbarn som kom dit upp dom, haha.. så har jag fått diskat, diskat, å diskat.... sen kring halv 4 orkade jag inte med alla småbarn skrika å ha sig så gick å satt mig på mammas kontor å satte mig på facebook.. hehe, tyckte jag hade förtjänat mig det!

nu ska jag bara vila en kort stund, sen ner på ica å köpa nå goott för jag är godis sugen & mamma skulle endå lika dit ner å hämta ut nå paket så åker dit i samma sväng, aja, ska väl ta mig en powernap nu för får ändå slut ström i datorn när som helst.. hör av mig mer sen! då ska ja snöra upp lite bilder från praoen, om jag ids dvs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0