tråkit

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - yes
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - nej
hur många har du varit kär i? - asså, kan inte säga att jag har vari så där riktigt kär i någon.. men ja kanske i en person har jag varit kär i :)


- Tio frågor om dig själv
namn? - evelina
när fyller du år? - 7 september
några piercingar? - jadå
vad har du på dig just nu? - stor t-shirt & trosor
vilken årstid är bäst? - sommar, halå
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sova hur länge man vill å vakna upp breve nån man tycker om :)
vad tycker du mest om hos dig själv? - jag vet inte ;s

vad är du bra på? - allt, antagligen
vem älskar du mest på denna jorden? - dom närmsta

sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med någon




- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - emelie, på ett ungefär vet hon allt!
vem är den roligaste av dina vänner? - haha, sofie ;)
vem är snyggast av dina vänner? - alla är snygga!
vem är den du helst har filmkväll med? - Jag vet inte, dom festliga
vem av dina vänner är mest "evil"? - HAHAH, hemlis




- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - linn
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - rätt så
vem är farligast i din familj? - bella haha
vem ser roligast ut i din familj? - haha, va dum fråga..
vem är coolast? - jagjagjag
har ni något husdjur? - ne
vem har du mest gemensamt med? - linn
vem står för underhållningen? - jag eller pappa, haha ;)
vem sover du oftast med? - mig själv, å linn då & då
roligaste kvällen med familjen? - vene




10 frågor om idag
vad har du gjort idag? - vaknat, ätit, dh
vad ska du göra nu? - se lite mer dh hehe
har du gjort något dåligt idag? - nja
vad har du ätit idag? - en macka
har du duschat idag? - ne, men ska
är du trött nu? - aau
vad händer i morgon? - de vet ni
går du i skolan? - ja, de är ju skolplikt i sverige så antagligen går jag ju skola..
har du varit i skolan idag? - nä har lov





- ANNAT
Hur mår du just nu? hm, bra tror jag då
Har du piercat dig? ja, för andra gången..
Är du hungrig nu? - nae
Vad är klockan nu just nu? - 12.33
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se, bdb, fb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0