tråkit

Tidsfördriv

PERSONLIGT
Fullständiga namn:
Ida Maria Evelina Eriksson
Hårfärg: Svart
Ögonfärg: Blåa
Längd: 163,5
Vikt: Jag vet inte riktigt
Skostorlek: 37-38
Klädstorlek: XS-S
Civilstånd: Singel
Humör: Glad
Mobilnummer: 0703036208

KÄRLEKN

Har du ett förhållande just nu?
Nej
Vad heter isåfall din pojk/flickvän?
Längsta förhållande? Ett par månader
Har du kysst någon? Jadå
Har du strulat med någon du inte ens gillar? Det har hänt
Har du haft 3kant? Nej, eller? ;) hihi..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej
Kärlek eller pengar? För mig är pengar kärlek

FAMILJ
Vad heter din mamma?
Lotta
Vad heter din pappa? Roger
Har du syskon? Japp
Hur många? 2
Har du en stor släkt? En hel del
Har du kvar alla mor&farföräldrar? Ne, farmor är dead and gone
Känner du alla i din släkt? Nästintill
Vem är du mest lik i din familj? Jag vet inte, är nog adopterad tror jag haha

VÄNNER
Har du någon bästavän?
Det har jag, världens bästa till å med!
Har du många vänner? Japp
Vad tycker folk om dig? Asså jag vet inte, bryr mig igentligen inte så mycket om vad folk tycker om mig om dom nu då inte känner mig
Vem har du känt längst? Agnes och Fanny
Vem vet mest om dig? Emelie Tiger <3
Hatar någon dig? Vet inte, bryr mig inte =)
Har någon av dina kompisar snackat skit om dig? Japp
Är du rädd för att bli utan kompisar? Nej, har mina närmsta som jag litar på som inte lär lämna mig antar jag?
har du bra betyg?
Har varken bra eller dåliga
Skolkar du? Det händer ibland, men rätt sällan faktiskt
Vilken klass går du i? 8E
Vad heter din skola? Manhemsskolan
Har du varit uppkäftig mot någon lärare? Det har hänt
Vad heter din favoritlärare? Krippan eller Måna
Försover du dig ofta? Försover mig oftast till bussen, men kommer alltid till skolan i tid men dock får jag stressa ihjäl mig till bussen, haha ;)
Gillar du skolmaten? Ibland å ibland inte
Har du många kompisar i din skola? Jadå!
Hur många går i din klass? 17 pers

FRITID & INTRESSEN
Går du på någon sport?
Nej, har slutat för ett bra tag sen
Vad tycker du om att göra? Umgås med bra folk å ha jävligt kul!
Vilka sporter har du gått på? Fotboll ridning sen har jag även gått dans osv
Lever du för någon sport? Nej verkligen inte haha
Är du vältränad? Ja fett biff!!1

RESOR
Hur många länder har du varit i?
3
Vilka länder har du varit i? Sverige, Finland & Turkiet
Har du bott utomlands? Nej inte mer än i en vecka
Vart isåfall och hur länge? -
Kommer du från något annat land? Nej
Har du släkt från något annat land? Tror jag inte

Har du åkt...

Flyplan? Ja
Buss? Ja
Tåg? Ja
Båt? Ja
Taxi? Ja
Helikopter? Nej

DÄR DU BOR
Vart bor du?
Töre
Hur bor du? I ett rätt stort hus typ, haha
Vilken färg har huset? Ljusljus grått/vitt
Har du bott där hela ditt liv? Jajemän
Trivs du där? Ja de duger

BORTSKÄMD ELLER?
Har du ett eget rum?
aaaaa
Har du i ditt rum...
TV? Ja
Dator? Ja
DVD? Ja
PS/Xbox?
Högtalare? Ja
Har ni i familjen...
Pool? Har haft
Studsmatta? Ja
Cross/moppe osv.? Ja
Mer än 1 bil? Ja
Jacuzzi? Nej
Pingis/biljardbord? Tror jag inte

TILLSIST
Vad är klockan?
18.26
Vad ska du göra snart? Vet inte
Vilket abonnemang har du? Inget
Får du ofta positiva kommentarer om dig? Jao, rätt så
Mår du bra? Det gör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0