torsdag avklarad.

Helå, är hemma från skolan nu kom alledens just hem.. har skit ont på ett ställe på ryggen där jag har vääääärldens jävla störta sår :( fan vad det gör ont..     Har en bokstavligt talat förjävlig huvudvärk och är jävligt trött, har sovit heeela vägen hem tills linn väckte mig och sa att vi skulle hoppa av.. Så nu ska jag göra mig nå middag själv, för mina föräldrar ska bort.. Sen ska jag sova som fan,, är less för att jag är trött å har ont och har ett jävligt svårt prov att plugga till på imorgon, sen blev mina plättar helt missbildade å skit bruna, såg ut som pankakor fast jag inte ens hann lägga smeten i pannan så var dom jävla svarta.. ;<

NE, nu ska jag göra mig nå mat... så jag slutligen får lägga mig på soffan och ta en uuuuberskön powernap, ne, vi får höras sen kanske om jag is.. Blir sur för att mitt sår gör så jävulskt ont :(  och orkar inte blogga då ja e tjuri..  HEJDÅ


fjortisbild osv, men 2 sjukt underbara personer på den. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0