tordag avklarad

sitt/ligger just nu i min älskade soffa och käkar popcorn med aromat på, yummie! ska strax slå igång mitt sista desperate housewives avsnitt eftersom att de är nå bugg när jag ska ladda ner säsong 5? ska höra runt om någon har alla säsonger på ett usb lr nå så för jag bara över där ifrån, eller så laddar jag ner det från någon annan sida, så kan jag ju göra! så fort jag orkar.. hihi

just nu sitter alla andra i klassen på hk prov, sofie sa att om du inte har läst någonting till det kan du inget.. så kände mig inte allt för pigg för att fara dit, sitta där 20 min å sen få gå å se ig'et på schoolsoft ne inte allt för kul..  så tog kvar över 1 bussen hem istället! rätt skönt för har världens skallebank,  ska försöka få tag i mamma å säga att vi ska äta hämtmat idag, har ju inte ätit det sen i måndags.. HAHAH, men tänk vad gott med kebabtallrik, ne nu börjar jag bli som jossan... ( ta de inte illa upp jossan, de e gulligt att du gillar mat ) FAAAAN.. kom just på att jag har slut pengar på mobilen + slut gratis sms, värt.. nu blir de nån jävla skit mat till middag istället.. hora, ;<

dagens outfit, fråga mig inte hur jag står eller vad jag gör..
linne - h&m kofta - ingenaning högmidjad kjol - bikbok
(?) i think.



Kommentarer
Postat av: jossan

muppjävel, mat är inget att hata!!!!1 stå för aatt du älskar det!

2011-03-03 @ 19:16:21
URL: http://josefiinehenriksson.blogg.se/
Postat av: evve

okej, jag står för att jag älskar mat!!!

2011-03-04 @ 17:57:17
URL: http://eveliinae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0