tidsfördriv.

Början.
Namn: Evelina Eriksson
Msn: [email protected]
Lunar: Det finns ju inte nå mer
Ålder: 14 & ett halft
Födelsedatum: 7 september
Stjärntecken: Jungfrun
Bilddagbok: Eveliinae


Tonåren.
Hur gammal är du: 14 fortfarande
Hur tycker du att du har det hemma: Ska inte klaga, de är rätt bra :)
Har du bra självförtroende: Inte allt för
Kan du lita på dig själv: Haha, antar det?
Är du nöjd över dina bröst: Inte är jag väl missnöjd precis
Är du nöjd över din rumpa: Njaae
Hur tycker du att ditt liv är: Det känns olika från dag till dag, så jag kan faktiskt inte uttrycka riktigt hur det är right now
Har du ett bra liv tycker du: Ja om man tänker efter, är de rätt bra!
Vill du ändra på något i ditt liv: Ja det är klart
Berätta vad: Typ få saker jag ångrar så sjukt mycket ogjort

Är du nöjd över din kropp: Nej

Något du vill ändra över din kropp: Finns mycket
Kan du själv säga att du tycker att du är söt: Ne


Kärlek.
Har du någon kille: Nix
Gillar du någon nu: Kan varken svara ja eller nej på den frågan, haha
Som heter:
Tycker du om när en kille rör vid dig: Sure
Är det okej att en kille gör det: Jadå
Måste han fråga innan han gör det: Nej, blir ju bara allmänt ful stämning haha
VÅGAR du att han gör det: Haha antagligen
Dina bröst, är det ett okej ställe att han rör vid: Jaa
- din rumpa: Jau
- ditt könsorgan: Aa
Vill du leva tillsammans med någon, eller vill du ha ett singelliv: Har varit singel så pass länge att jag saknar att leva tillsammans med någon, så leva tillsammans med någon!
Trivs du tillsammans med någon kille: Jadå

- vem: (:

Gillar du långa eller korta förhållanden mest: Har för det mesta bara haft korta förhållanden, men föredrar långa
När en kille gör slut, blir du ledsen:
Ja om jag verkligen tycker om honom, så självklart blir jag ledsen.
har du haft mer än 3 sexställningar: Jao


Vänner.
Har du bra vänner:
Dom bästa!:)

Du tycker om att va med dina vänner: Jajemän
Har du många vänner: Jadå :)

Vad heter dina bästa vänner: Emelie, eller hon är som min "absoluta" bästa vän. :)
Vad heter dina allra bästa vänner:
Läser ovanför så vet du!
Vad är bäst tycker du, med få bra vänner, eller med många som man inte kan lita på till hundra:
Få bra vänner helt klart



Mogenhet.
Låter du din kille ta på dina bröst?
Jadå

Är du mogen för din ålder? Beror på med vilka man jämför

Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är: Ja
har du fått bröst: Jes
du fått höfter: Jau
Tycker du mer om att vara på stan än att vara med kompisar hemma och & leka: Föredrar väl stan, med mina kompisar :)
Du älskar att shoppa: Ja om man har mycke pengar med sig så, always!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0