tidsfördriv så jag blir tröttare.


gråter nästan då jag ser bilden, saknar mitt långa, tjocka hår som var där :(


1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 3,81
2. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: " Men ska ordna lite grejer hör av mig sen om jag hinner, annars imr :) pusshej <3 "
3. vem var de ifrån? jesper

4. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
5. När såg du senast din mamma? två timmar sen typ
6. Icke godkänt i något ämne? jo
7. Mvg i något? nej
8. När vaknade du idag? halv 6 ..
9. Hur stor är din säng? tillräckligt stor för två :D
10. Hur många kuddar har du i sängen? just nu äre 4 annars typ.. kring 9 haha ;)
11. Vart har du bott/bor? Töre
12. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? aa
13. När hade du sex senast? ett tag sen
14. Vem kramade du senast? david tror jag
15. Kan du rulla med tungan? aa
16. Vad har du för ringsignal? gubben i lådan
17.
Vad har du närmast dig just nu som är rött? en grej på datorn
18. Dansar du i bilen? dansar PÅ bilen snarare sagt!
19. När var du i kyrkan senast? typ två månader sen
20. Hur många hål har du? det vet ni..

21. Piercing? näsan, öronen, naveln & har funderingar på att sätta i läppen igen.. får se!
22. Har du någon tatuering? klart ja har föfan
23. Har du provat droger? nej
24. Röka eller snusa? röka
25. Har du pojkvän/flickvän? nje
26. Vad är ditt mobil nummer? 0703036208
27. Vad ska du göra ikväll? de är kväll, snart natt så.. sova typ
28. Har du några syskon? jajemän
29. Vem pratade du i telefon med senast? jimmy
30.
Vad gjorde du för exakt 24 timmar sen? låg å såg film här typ =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0