taggad.

sitter å leker med webben å gör skit fina miner osv! och kom nyligt hem från marieberg, följde ju med mamma dit å hämtade linn.. sen ska jag med hon dit igen då hon ska skjutsa tillbaka hon å då ska hon samtidigt skjutsa mig till min bästa emelie!=)   känns som att det blir en bra kväll, känns bra! finns nog ingenting som kan förstöra mitt glada humör just nu trots allt, vilket är jädrans bra! men nu kör vi på att vara glad ikväll, vi ska ju fira jonte som fyller år imorgon så då ska alla vara glada :)

pappa tyckte jag var så snygg på den här bilden..  evve right now:
så jag bjuder lite på mig själv i lägger ut den här, hehehe.. ignorera snyggfrillan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0