svammel

kom just på att jag har prao imorgon! fan så skönt med ingen skola på hela veckan, och så börjar jag 12 och slutar 16 varje dag förutom på onsdag då börjar jag lite tidigare och så är jag ledig helt på fredag!  skööönt som fan, ska vara med mamma på hennes jobb där hon jobbar med barn där barn kommer dit å pysslar, å har sig så inget anträngande kan jag väl påstå att det är så :)

har just provat klänningen till påskdansen,  jag orkade inte ha något avancerat,  slå på stort som jag gjorde förra året.. köpte skor, klänning osv för uppåt 1000 kr och har använt klänningen+skorna endast då! haha, onödig jag är.. ska snöra upp bilder på vad det blir att jag har på mig!

wheho.. en heeelt vanlig vit klänning, dock ska jag steka sönder i solarium eller brun utan sol så jag inte ser likblek ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0