städat osv.

Har just varit duktig och bäddat sängen, rensat bort på bordet i mitt rum som har varit proppat med löshår, sminkprylar å allt annat shit å sen damtorkat en massa stuffs och i slutet av allt damsugit!  Ska bara städa garderoben så är jag klar fast det skjuter jag nog upp till imorgon för lär ändå inte ha något bättre för mig då! nu ska jag se tv ett tag, sen platta håret.. om jag iis, kändes just nu som världens jobbigaste grej..

& lite tidsfördriv medans jag ser på tv!

Visste du ..

att min senaste kyss - var onyktert

att jag lyssnar mest på - musik

att jag pratar - väldigt mycket

att jag inte gillar - folk som är falska

att min första riktiga kyss - var för läängesen

att jag avskyr när folk snackar - bakom ryggen på en

att kärlek är - underbart, tror jag?

att jag gillar att - sova, haha

att jag alltid kommer att - vara mig själv

att min mobiltelefon är - något jag alltid bär med mig var jag än går

att när jag vaknar på morgonen - så somnar jag oftast om ett tag innan jag finner orken till att stiga upp

att innan jag går och lägger mig - ser jag på film, skriver med folk osv

att idag har jag - städat, sovit, duschat osv

att jag just nu tänker på - låten jag hör på

att i kväll ska jag - se på greys anatomy, anteckna!

att i morgon kommer jag - sova, ta det lugnt osv

att jag hoppas - att ingen är lika bra som jag, haha? irioni

Har du:

Någon som förstår dig? - yes i have

Någon som du saknar? - japp

Någon som du hatar? - nja, hata är väl lite för starkt ord för det.. men finns en jag tycker illa om

Vem kramade dig senast? - kommer inte ihåg

Vem pussade dig senast? - de är å förblir nog en hemlighet

Vem ringde dig senast? - emelie

Vem ringde du senast? - mamma

Vem var hemma hos dig senast av dina vänner? - emelie skull jag tro

Vem var du hemma hos senast av dina vänner? - emelie

Har du några kärleksproblem? - nej

Har du pratat med någon idag? - jadå

Har du gråtit idag? - nej

Har du skrattat idag? - klart!

Jag:

Är singel? - japp!

Svär ofta? - haha, rätt så

Sjunger i duschen? - ibland

Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - asså ja, säkert haha

Skrattar åt dina egna skämt? - hihi ja

Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - kanske! men skulle aldrig plastikoperera mig i ansiktt eller så

 

Har du:

Piercingar? - japp

Syskon? - ja

Jobb? - nej

För många vänner? - man kan aldrig ha för många vänner

Rymt hemifrån? - jag vet inte, tror inte de

Färgat håret? - haha, en hel del

Bra självförtroende? - det kan jag inte påstå

Sagt "jag älskar dig" till någon? - ja

Varit kär? - jamentyp

Gjort något olagligt? - jo

Åkt fast för stöld? - nej

Åkt fast för snatteri? - nej

Somnat i skolan? - ja

Brutit ett ben? - nej, 2 good 4 that

Tappat bort mig i min hemstad? - tråkit nog bor jag inte ens i en stad, haha

Sett en fallande stjärna och önskat? - nej

Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - mm

Smugit ut utan lov? - ne, får alltid gå ut

En hemlighet som ingen annan vet? - yes

Sovit en hel dag? - ja

Somnat gråtande? - ja vet inte riktigt, kanske

Åkt dit för inbrott? - nej

Hånglat med två personer eller mer på en kväll/dag? - jo

Blivit generad inför folk? - haha ja

Varit kär i någon utan att säga det till personen? - nej

Ätit musslor? - nej

Varit på en festival? - aa

Haft ett förhållande i under en månad? - jadå

Blivit kallad player? - ja ;s

Färgat ditt hår svart? - jajemän

Vad:

Längtar du till mest just nu? sommaren

Ska du göra i helgen? ha kul, hoppas jag

Gjorde du igår? prao, sova, chilla, hockey osv

Ska du göra i sommar? HA BOKSTAVLIGEN KUL

Åt du senast? varmkorv <3

Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? random fråga, vet inte.. hade nog ringt polisen antar jag

Vem/vilka:

Slog du senast? david eller nån haha ^^

Fick du sms från senast? jesper :)

Pratade du med? linn

Skulle du kunna göra allt för?  ingen skulle jag göra allt för, men finns några jag skulle göra mycket för

Kan du lita på mest? dom närmsta

Vet mest om dig? emelie tror jag

Sov du tillsammans med senast? emelie

Allmänt:

Har du pussat en groda? nej

Kan du hjula? vet inte

Biter du på naglarna? nej

Är du EMO? ne

Vad skulle du göra om du vann en miljon? shoppat, utlandsresor, fixat till mitt hår rejält osv!

Skulle du kunna hoppa fallskärm? jadå

Har du sjungit inför publik? aa

Följer du mode? ne, inte alltid

Är du hungrig? ja lite

Är du blyg? kan vara det mot vissa, men vanligtvis är jag det inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0