sovasovasova nununu.

emelie for för kring 20 minuter sen, och jag har hunnit duscha, kleta in hundra olika krämer i håret å lagt mig i sängen.. på heela 20 minuter!  rekord, duktig evve + att jag har hunnit ta fram morgondagens outfit också, ojevla!  har varit helt okej kul för att vara tisdag, vi har gjort allt möjligt.. är för trött för att orka blogga,

ska slå igång ett dh avsnitt å somna in till det, ska bli jävligt skönt att få sova.. är äckel trött, hoppas jag överlever morgondagen, om jag orkar fara till skolan dvs.

hahah.. nog ser man att jag å emelie har haft kul, gjorde massa fula videoinlägg.. men tar nog inte risken att snöra upp den här på bloggen, folk ska alltid komma å klaga eller så!=) så ni får en bild som jag printat från en av mina 100 videoinläggfrån kvällen hahah ;)  nu dra åt fan vad jag ska sovA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0