sömnproblem? öh aa

godmorgon, ligger i soffan å äter en macka å dricker cola samtidigt som jag kollar på dh.. har varit vaken i drygt en timma, ska se ett till avsnitt dh sen duscha och vänta å se vad som händer ikväll, emelieh skull först komma hit men då kanske hon skull till överkalix istället, OCH IDAG ÄR DET GRATIS BUSSAR FÖR OSS KVINNOR så jag känner mig tvungen att åka buss nånstans haha..

borde känt något riktigt rolig typ som kom med mig å åka buss runt norrbotten typ haha? jag är lite no lifer som ni kanske märker,  åhå.. är äckligt trött, varje natt sen i lördags har jag vaknat klockan 4?! å sen vaknat klockan 8 igen?!?! jag vet fan vad det beror på, och de är läskigt.. som att nån försöker till tala mig nånting fast jag vill inte lyssna haha ;< 

jag har blivit psykiskt störd av det där typ, men whatever.. lite stördare skadar de väl inte att jag blir =)

festbilden, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0