skolan blire imorgon

ligger i sängen å svamlar runt på fb, bdb, msn å alla små grejer i väntan på att bli trött.. har bestämt mig till att fara till skolan imorgon hur missbildad jag än ser ut i ögat, haha.. måste träffa lite folk, känner mig ju utstött här i töre helt ensam typ ;c  och ingen kommer å hälsar på eller nå, ... NÄ så jag sover med min syster hela veckan endast för att inte känna mig ensam å vara livrädd om nätterna haha ;)

whatever, hela min kväll har spenderats av att kolla på klänningar till påskdansen.. har kollat igenom ALLA hemsidor jag vet, och hittat typ.. 3 klänningar som är OK?  om nu inte halva kalix skulle ha samma klänning som jag hade på förra årets påskdans hade jag haft den för då visste ingen om dom där klänningarna.. utan jag startade den stora trenden i kalix ;)  lite smått stolt!  men har en klänning hos emelie jag ska prova, å så ska jag prova en av emelies klänningar annars beställer jag mig en sista minuten klänning typ, får väl vänta tills de kommer in nått nytt... hatar att vara tjej ibland, så enkelt att vara kille.. ska könsoperera om mig typ direkt, finns så många positiva saker med att vara kille jämfört med tjej så jabrahej från å med nu heter jag victor.

vi hörs imorgon, ska försöka göra mig trött nu så jag somnar kring 2 kanske!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0