samma gamla visa men vet inte vad det är för låt.

kom hem från emelie för någon timme sen, nu ligger jag i sängen och ser tv å mår illa och har huvudvärk.. + att jag somnade kring 7 imorse eller nå? ah ja vet inte,  de jag vet är att jag var överallt igår.. åkte till stan med johanna osv, vi for till näsbyn, sen stan å var med david philip och johan ett tag tills vi sen for till dj en sväng sen for vi till näsbyn och var hos dennis å hade t-trevligt!  sen for vi till kälsjärv helt plötsligt, sen tillbaka till dennis.. å slutligen var vi hemma hos emelie kring 5 tiden kanske? äh, jag vet inte.. nu ska jag sova bort huvudvärken så gott de går.. var ju en bra kväll igår, trotts vissa saker.. men alltid ska det finnas något negativt med en bra kväll, helt klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0