REkåRD

vaknade av att klockan vad tio i 4 fick världens stress i mig å somnade om, haha? sen steg jag upp med världens fart klockan 4 å sprang in i duschen, duschade, rakade benen å allt de där, sökte sen kläder ett år, sen sminkade jag mig, plattade håret osv.. gjorde allt det där på mindre än 40 minuter,  rätt stolt ;);)

nu ligger jag i sängen IGEN, hehe.. väntar på att "gästerna" ska komma, vilket bara är bella johan å lilla willy! vi ska keka grillat osvosv,  är rätt less det.. för jag har lidit med det HEEELA sommaren + vintern ;< huhu..  sen ska såfiE komma hit å våldta mig, hihi mys.. var så längesen vi lekte i sängen! HAHAH, nej ja skoja :)  nu ska vi eta, ville bara berätta om mitt dusch + fixnings rekord! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0