ovärt lov

hej, sitter i soffan har nyss kletat in några liter smink i mitt ansikte för att se levande ut.. sen har jag plattat håret, duschat, färgat linns hår + mitt ansikte eftersom att jag inte var allt för smart så kliade det i ansiktet så glömde jag ta av mig handsken så blev jag blå svart i hela ansiktet, de är vackert..

nu väntar jag på att middagen ska bli severad, sen vet jag inte vadfan som händer.. eftersom att alla jag känner är tråkigare än tråkigast så blir det väl ännu en hemma kväll, värt lov helo ne. ska gå å tjura nu lite för det, nu kan ju höra av er om nått händer.... vem som helst, kommer vart som helst, LÅVAr bara att ringa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0