onödiga rader

sitter å dränker bloggen på emo-texter, men ni 10394 00000 måste ju endå älska att läsa allt onödigt jag skriver? det enda jag gör är att klaga, skriva hur tråkigt jag har / hur tråkiga alla är, att jag ska sova, äta, duscha, fixa mig, kalix, tester osv.. helt onödiga saker, NÄR jag skaffade blogg tänkte jag bli rik på den, haha ..  så bloggade seriöst i 4 månader, sen brast de å jag blev oseriös :)

sorligt Va?  nog för att jag skulle kunna tjäna mig en slant i månaden på att ni läser dom här tomma raderna jag skriver varje dag? eller såklart.. ni kan ju läsa dom där secrets stuffsen som är MELLAN raderna, haha..  ovärt inlägg, ska stiga upp ur sängen nu å kissa, sen se på toy story 3 å hoppas på att den är se värd.. skönt att de bara tar 10 min att ladda ner en film nu, förut tog det minst en halvtimma .. haha, papi fixar allt snabbare åt mig, han e allt bra söt

jag gillar barnfilmer, ok?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0