ögoninflamation är skönt.

ligger i sängen och har just sett på raise your voice med linn, så jävla bra film! kan se den hur många gånger som helst, å killen i filmen är fortfarande lika jävla snygg!!;)  så man har inget emot av att kolla på den om & om igen, hihi

mitt under filmen tog jag toa-paus,  tar å speglar mig på toan tror ni inte jag då möts i spegeln av att mitt vänstra öga är helt fucket up!? har vetat att de har varit ömt å håll på rinna mycke ur de, men fick inte fingrarna ur röven föräns nu då jag ser helt bokstavlig talat misshandlad ut i ögat nu,  jå.. jag har ögoninflamation!

så jävla skönt,  första gången i mitt liv då jag har det.. bra att jag får det just innan skolan börjar så slipper jag skolan, får bara hoppas vi har sånt där medel mot det hemma.. annars måst jag till sjukhuset å få de utskrivet, å jag vill inte till sjukhuset.. har spenderat halva 2011 där redan så!.. ;<   ska kolla på nån till liten rulle, sen sova..   vi får se om jag kan öppna vänster ögat imorgon, haha godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0