no school today.

när jag har haft all tid i världen på att blogga idag, så funkar inte blogg.se?!!?  såg först nu att det hade börja funka igen så vet inte hur längesen det slutade bugga.. whatever, for inte till skolan idag, hade sjukt ont i magen å mådde illa + huvudvärk..  igår då jag var med emelie kände jag mig febrig osv, så jag stannade hemma idag, så har bara sovit och pluggat idag + kollat lite dh.. hihi, men måste snåla med dom avsnitten jag har kvar, för jag hittar inte säsong 5?!?!? den går inte att ladda ner från tanka fetast fast den finns där?! VAD ÄRE FÖR STIL?

jaja.. finns ju några andra sidor där jag kan ladda ner dh på, så jag kan andas ut =)  har varit bankrån här i kalix, på swedbank eller vad det heter?! så hela facebook är fullproppat med uppdateringar om att det har hänt, dom har ju till å med stängt av vägen å hävt ut helikoptrar å skit xD haha, aja.. nu ska jag bloggga om dag 2! vi hörs sen

blondintider med emelie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0