no!

helu, sitter på no'n och skriver upp allt det jag ska plugga på till provet på fredag.. så ska nog börja med det idag! har nu no ända till kvart över 2, surt.. sen har jag svenska och sen slutar jag äckligt skönt! skolan har gått finfint idag, jobbade ovanligt bra på matten så min dag blev bra förutom att jag hade världens sämsta morgon för kom inte på någon anledning till att slippa skolan så for hit fast jag sov i mindre än 2 timmar inatt ..

så istället för att vara trött å tjugig över jag hyper aktiv pga att jag är övertrött, haha skrattar åt allt typ.. nu ska jag överdosera med lite läpsyl, har nämligen råkats bli beroende av det igen.. ;c whatever, har nog endå inget vettigare för mig på no'n!

detta ska jag plugga till på fredag, wheho...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0