morgontrött? aa

godmorgon! sitter i köket å väntar på att mamma ska hämta mig här, sen ska jag till bussen å vidare mot skolan ÄVEN fast jag har sovmorgon till tio över 9.. men whatever, sofie har också sovmorgon å ska med mig före fan till skolan å lida.. fick mig iaf en sovmorgon imorse, skulle ställa alarmet klockan 5, jag ställde det klockan 6 igår kväll..

var helt körd i skallen å trött så ställde fel, sen kom mamma in å frågade om jag inte skull till skolan.. såg vad klockan var, hoppade upp ur sängen å fixade mig.. vilket inte ens tog en halvtimma, helt ovärt!  så har hunnit vara ut, kollat om de är kallt ute OSV...  helt onödiga saker, ska gå å ta på mig skorna å jackan nu å vänta på att mamma ska komma,  puss

dagens outfit,  allt från h&m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0