mina nya älsklingar!




var just på ica å hämtade ut dessa skor + 2 tröjor som dock är min systers, som dock kommer visas mer på mig än på henne men orkade aldrig lägga upp bild på dom, haha så aa! är iallafall nöjd med skorna, bara lite svårt att vänja sig med 11 cm klack ist för dom jag har nu som har 6-7cm? .. har ont i fötterna efter att haft bara gått en timma här hemma drygt, så tror inte jag tar dom imorgon men dom blir nog på hela helgen istället, najs bajs!

sitter även å tuggar i mig godis bilar å dricker vatten.. ska ta fram nå läxpapper för har läxförhör imorgon på europas karta typ? så ska trycka in det i hjärnan nu.. sen duschen, vi hörs senare!:)


Kommentarer
Postat av: ellinor norman

dom e sjukt snygga, synd bara att halva kalix har såna ^^

2011-03-03 @ 21:18:20
URL: http://efosho.blogg.se/
Postat av: evve

hurru jo, dom är rätt utnötta nu haha ;>

2011-03-04 @ 17:56:40
URL: http://eveliinae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0