livet är en hora & vi har inga pengar

godmorgon!1 sitter hos my dear friend right now och gör ingenting, har precis plattat håret å sminkat mig lite snabbt.. ska snart kolla vad hon johan å simon har för sig där uppe för det låter som att dom river huset, haha.. har suttit här i min ensamhet snart en timma.. men råkades fastna vid datorn! 

var helt sjukt tråkigt på stan igår, var med adam i en timma tills emelie kom å var med oss sen for vi till melissa å var där några stycken och drog chillen tills vi for hem till emelie å pratade å svamlade med johan å simon sen slog vi igång en film som jag somnade till direkt å sen väckte emelie mig då filmen var klar?!?! å sa att jag inte fick sova mer,haha.. värt, men somnade ändå till slut då emelie hade slutat vara schizo och slutat prata med sig själv, så vakna vi TIDIGT typ 10-10.30? whatever, ska kolla var jyrbollarna gör där uååe nu.. see u lateer

en bild på mig å emelie som f12or ♥ hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0