less är bara förnamnet.

har nyligt duschat, nu sitter jag å är sur å ser på tv.. väntar på att bli trött, eller att något bra börjar på tven så jag har något att tidsfördriva tiden med tills jag blir sömnig, de är ju endast en timme å 40 min tills bigbrother börjar, värt? Nää.. ska göra mig nå popcorn å se på nå tv å sen sova å invänta en fredag som lär suga.. om jag nu inte då får som jag vill vilket oftast händer, men känns inte så nu.. åååh sug skulle även lägga in en ny header, men de sket sig å allt såg ut som helvete så jag böt tillbaka till den här fula.. less jag blir, tredje dan inget går som jag vill..

vill ha sommar nu, då finns de knappt nån tid till att vara sur, eller så ids man inte lägga ner tid på att vara sur för då har man fullt upp med att göra KUL saker, å inte ligga hemma å dega hela dagarna... blir bara surare av att se på bilden att jag var solbrun, nu är jag en blekfis också :(  ne, dra vintern.. dra 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0