kalixtown.

har just fixat mig lite smått, har legat i soffan å nördat dh med linn matte bella moder & fadern min!  ska på en halvtimma fixa mig ner till bussstationen å dra in till kalix å umgås.. sen ska jag å sova hos min elskling å ha saw maraton ;) sist vi skull ha det så somnade jag innan vi ens börjat fundera på att se filmerna.. haha,

ahja, ska be mamma tömma börsen på lite pengar till mig sen äta upp resten av någons godisbilar som dom har lämnat på köksbordet, vilket dom får skylla sig själv sen när dom ser att dom är slut ;)  haha.. jaja, ska gå å hämta mig vatten å njuta av godis bilarna å sen slå en plingiding till emelie!;) puss-y

hej gris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0