kalixtown

kass uppdatering igår, men for till kalix kring 7 tiden eller nå.. då for jag hem till emelie å bara fixade håret så for vi sen till jennelie å var där med jesper, knoll, josef, jens, emelie, linus & då jennelie :) sen drog vi mot stan ett tag, så splittrades vi åt, och jag å emelie for till jossan å var där ett tag tills vi åkte hem, när vi var hemma somnade vi nästan direkt först lite deeptalk och sånt tjejstuffs.. sen imorse blev vi väckta kring halv 10 så klädde jag på mig, emelie fixade sig å så skjutsade dom hem mig innan dom for till överkalix på isracing idag igen!

känns som att jag suger på att uppdatera bloggen på helgerna, för bor för den mesta delen i kalix då kommer hem, duschar, far tillbaka osv!  men aa, kanske lika bra att jag flyttar dit på heltid snart.. hehe, nu ska jag äta någonting har knappt ätit någonting förutom de jag åt till middag igår, så har knappt ätit något på 2 dagar, så nu: MAAAAAT

innan kalix igår, wheho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0