jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu.

ligger i sängen å har nyss halft fönat mitt hår tills min hårfön dog pga överhettning.. hihi, ska snart ringa å väcka emelie eftersom att jag antar att hon sover när hon inte svarade på mitt sms för typ en timma sen, också  är hon jävligt oaktiv med sin telefon också.. så ja, hon har väl slarvat bort den eller nå.. haha,

ställde mitt alarm på halv 11 idag, fast vaknade 2 minuter innan alarmet vilket jag alltid gör.. läskigt? ja lite,  har drömt världens mardrömmar inatt, så har somnat, vaknat,somnat, vaknat, kallssvettats å sovit allmänt jävla dåligt... hujja ;< nu ska jag gå å kolla om min hårför lever, annars ringer jag å väcker emelie nu istället å testar hårfönen om ett tag annars brinner den väl upp...

min fina frisyr just nu, det stog ovanligt lite ut åt alla håll å kanter, alla antecknar!!1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0