isracing

helu! gör ingenting, ligger i sängen å duschade å sminkade mig å fixade håret nyligt.. nu tar jag det bara lugnt, har varit på isracing hela dagen från klockan 9 till halv 4 kanske? var där med emelie å hennes familj!:) har varit trevligt, men tungt att stiga upp halv 8 å snöra på sig lite smink å platta till håret lite å sen dra på sig en mössa å sen iväg! var ett jävla bra tag sen jag var på isracing, har glömt bort hur kul de är att se på spc då bilar våldtar MOHAHA, haha ne jag skoja fan vad evil jag är.. 

ikväll vet jag inte vad som händer, följer väl strömmen.. gör folk nå kul hänkar jag på, sover dom å är hemma å tråkar gör jag väl samma sak antar jag? lär hur som helst vara slut tidigt ikväll, så vet inte om jag orkar fara någonstans.. whatever, vi ser ju hur de blir.. ska kolla om pappa har grillat klart köttet snart, är ur hungrig!

ni får nöja er med en mobilbild idag hur kass kvallan än är!
från isracingen, lagomt mulet det var kring 10 tiden? de kom senare en fin sol!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0