I'm a loser baby

sitter å ser på hockey med pappa, lule leder med 1-0 wheho!  min lördags kväll kommer spenderas hemma med mina föräldrar, min syrras bebis å doggen haha..  har inte vant mig vid att ha hund i huset än, direkt jag kommer in så kommer någon och springer mot en å hälsar, haha så söt den är =)  brukar vanligtvis hata hundar å dra mig till katter, men ska ut å gå med den strax så får jag lite motion på samma gång!  wheho evve goes smal

haha, fan vad no life jag har.. tänkte göra "dagarna" idag, men så så ska såklart de vara en bild på mitt rum..  mitt rum är just nu inte tillgängligt att fota för jag kan knappt gå in i mitt rum, ryms snart inte i sängen för har jackor, skor, kläder å allt från ingenting där... ovärt,  ska se hockey'n nu! vi hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0