i want if you want, we can fix this.

sitter och ser på wallander med mor & far och har just tryckt i mig 2 mackor med gravadlax på, å det satt fint! vet inte vad som har hänt med mig, har börjat älska gravadlax, sill(tror de heter så?), och så idag fick emelie mig att älska löjrom för vi åt det till frukost.. Hhehe, känner mig mogen som äter vuxen mat den ni!!;)) skoja, har så jävla tråkgit att allt i bloggen blir så oseriöst

men w/e, har även sett på solsidan med mami å papi, dock var de inte lika kul idag som de var förra avsnitten jag skrattade inte åt programmet, utan jag höll på skratta ihjäl mig åt mina föräldrar som där emot höll på skratta ihjäl sig å solsidan HAHAHAH.. har nog aldrig hört dom skratta så mycke xD   aja, ska nu gå å  borsta tänderna.. lägga mig i sängen & se dh, sen sova.. =) så vi hörs imorgon, later.

har börjat sakna min emo-ring i läppen nu, buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0