hockey!

Sitter och ser hockey,  lule - sellefteå och det står 3-3! Hoppas på att luleå vinner nu så har dom bara en match till att vinna! Chillipil,  har just iallafall duschat, nu ska jag söka fram en jacka som jag ska ha med mig till emelie imorgon för ska stanna hos henne efter skolan å sen fara med henne till skotercrossen!

har sovmorgon till klockan tjugo över 10 imorgon, eller igentligen inte bara halva klassen har det men jag bestämmer att jag har det varesig jag har det eller inte!;)  Nu ska jag plinga iväg ett sms till emelie uti imorgon, och se klart hockey'n och hitta en jackjävel... pusss!

naaveel, smycket är dock åt helvete på bilden
för satt/låg ner på nått sätt haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0